27 Dec 2011

Okay guys! Ni lah Hero Harimau Malaya kita :D

Okay! Attntion please! Dia ni saya punya okay? Kalau minat dia pun, jgn bgtau aku please. Nanti aku sakit hati! Tak suka kan if aku benci kau? So, jgn buat kay :D
*Warna merah tu tandanya warning tahu? Haha. Tak pasal je -.- Serios shit! Apahal doh dgn aku. Hahaha. Tak tau asal, aku tak boleh doh tengok dia ni. 

Okay, yg ni sgt sgt sgt hensem boleh. Grrr -.-

Nak jersey ni. Aku lambat tengok dia update benda ni. Hmm :/

Nampak tak dia punya gaya hero harimau malaya dia mcm mana? Haha :P


 Aku jumpa gamba ni kat facebook tadi then taktau asal aku jadi tak sabar2 nak update blog pasal dia. OMG! Handsome gila okaayy! Nak jumpa diaa pleaseee! Siapa yg kenal aku, maybe dia akan ckp ' Ziza mu nu nok campok mana? ' Betul tak betul tak? Hihi. Alaaa, ziza pu aku suko gok. Nak wat guane kalau doh aku suko hok duo2. Hahaha. *Cambangang en? Padahal, main taram je kecek ganu tu.

 Eh, sebelum korg tutup blog aku ni. Aku nk mintak tlg something jap boleh? ^.^ If siapa2 yg ada kena mengena dgn dia or tnampak dia ke kan. Ckp 'peminat dia yg comel2 tu kimslm, nama dia deena' Tau tau! Jgn tak ckp tau. Haha. Okay, dah tak betul. Sorry -.- K lah, nak update ni je pun. Deena mmg mcm ni. Peace. K lah, muah kiri muah kanan :* #Yg perempuan je boleh :P Bye korg. Asslmlkm.

No comments:

Post a Comment