21 Feb 2012

My tomorrow :)

Assalammualaikum and selamat sejahtera semua :)

Semoga sihat and diberkati Allah selalu. InsyaAllah. Hihi. Mcm ustazah deena kan? Hihi. Just joking. K, act aku rindu jugak nak update blog. Alhamdulillah, hari demi hari yg aku lalui selama aku tak update apa2 kat blog ni sgt laa ok. Aku bersyukur padaNya bb masih beri aku peluang untuk hidup kat dunia ni :')

K, aku saje nak update ni sbb nak bgtau, esok aku nak pergi register for ambik lesen kereta kat keramat. InsyaAllah if Allah izin kan. Sbb dah banyak kali postpone sbb mymom asyik ada keje je. Hmm sabar je lah. Heee. K, so hope korg doakan untuk aku kay. K lah, taktau nk tulis apa sgt. Dah mengantuk act. K lah, bye semua. Jaga diri. Muah kiri kanan pipi korg sikit :* Perempuan sahaja ya. Bye, Asslmmlkm semuaaa <3

No comments:

Post a Comment